Jak na rozpočet

Víte, na co máte?

Kolik si měsíčně musíte odkládat na nové auto? Budete si moci dovolit splácet hypotéku, až manželka odejde na mateřskou dovolenou? 

Tyhle i další otázky vám pomůžeme zodpovědět díky unikátní aplikaci, kterou disponujeme jako jediní na finančním trhu v ČR a která v roce 2014 získala cenu Microsoft Industry Awards.

Co umí naše tabletová aplikace?

  • Podrobně a komplexně zhodnotí nejen vaši aktuální finanční situaci, ale namodeluje také stav v budoucnosti, který ukáže, jak na tom budete po finanční stránce v delším časovém horizontu.
  • Do aplikace jsou mj. nahrána i data ze Správy sociálního zabezpečení, úřadu práce, penzijních společností, bankovních institucí, takže se jedná o propočet mimořádně přesný a reálný.
  • Namodeluje finanční situace – např. koupi nového auta, splátku hypotéky, změnu příjmů v případě nemoci apod.
  • Okamžitě po zadání dat přehledně vidíte všechna čísla a grafy – váš současný i budoucí finanční život. To je ten správný odrazový můstek, abyste s naší pomocí nasměrovali váš finanční osud správným směrem.

Jsme tu pro vás

Vyskytla-li se ve vašem životě situace, kdy byste ocenili radu, popř. pomoc odborníka z finančního oboru, rádi podáme pomocnou ruku.

Jak probíhá náš kontakt s klientem?

  • První kontakt: proběhne nejčastěji telefonicky, je domluveno místo a termín setkání.
  • První schůzka: během ní dojde ke sběru potřebných dat u klienta, zjišťování jeho konkrétních potřeb a požadavků.
  • Dodání dokumentů klientem: naprostá většina našich služeb vyžaduje dodání dokumentů (mnohdy stačí i kopie), které slouží jako podklad pro kalkulaci.
  • Zpracování požadavku klienta: dle náročnosti zvoleného produktu proběhne na jedné nebo několika dalších schůzkách. Základem je kalkulace na základě parametrů zadaných klientem. Máme k dispozici softwarové nástroje, které rychle a přehledně zpracují zadané údaje. Klientovi je běžně poskytnuto několik variant kalkulací.
  • Osobní údaje: při přípravě kalkulace pracují poradci s osobními údaji klienta. Vše je legislativně ošetřeno tak, aby nemohlo dojít ke zneužití osobních dat. Navíc poradci jsou ze zákona vázáni mlčenlivostí, stejně jako např. lékaři.
  • Následný servis smluv: k uzavřeným smlouvám má klient jako bonus zdarma i jejich servis a pomoc s plněním pojistných událostí. Při pojistné události doporučujeme kontaktovat vašeho poradce, který pomůže s administrativou spojenou s hlášením pojistných událostí.
  • Kolik za tyto služby zaplatíte? Nic. Všechny tyto aktivity jsou klientovi poskytovány zdarma, neplatí ani za uzavření smlouvy. Poradce je smluvním partnerem bankovních a pojišťovacích institucí a mzda je mu vyplácena formou provizí.

Peníze na prvním místě?

Když si jedna nejmenovaná banka v Česku udělala v roce 2017 průzkum mezi klienty, zjistila, že každý sedmý Čech je nespokojený. A nejčastější důvody nespokojenosti?

  • Finance 22 %
  • Zdraví 14 %
  • Vztahy v rodině či s blízkými lidmi 13 %
  • Politická situace v ČR 13 %

Čtvrtina z nás měsíčně neuspoří ani 1 000 korun, 57 % naší populace vloží každý měsíc do kasičky méně než 3 000 korun.

Ať tedy chceme nebo ne, peníze hrají v našem životě podstatnou roli.

Desatero správného poradce

  • Vždy si na vás udělá čas
  • Respektuje váš názor
  • Zodpoví každou vaši otázku
  • Zajímá ho nejen vaše současná finanční situace, ale i vaše vize do budoucna
  • Dá vám čas na rozmyšlenou
  • Nestačí mu zevrubné informace, požaduje podrobný přehled vašich příjmů a výdajů
  • Nedělá mu problém předložit několik nabídek (kalkulací)
  • Reaguje na změny ve vašem životě
  • Nenabízí služby a produkty, které nevyužijete
  • Nemá strach ze srovnání s konkurencí (protože ví, že v něm vždy obstojí se ctí).
Sdílet na Facebooku